Даний звіт розроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 року№178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю»
Мета:
Подальше утвердження відкритої і демократичної державно – громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю, за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.
Завдання звітування:
1. Забезпечити прозорість та відкритість, демократичність управління навчальним закладом.
2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
Загальна характеристика
Заклад дошкільної освіти №1 «Дзвіночок» Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади
- Знаходиться за адресою: м. Жмеринка, вул. Барляєва 13, електронна пошта dnz1dzvinohok@ukr.net
- Сайт закладу дошкільної освіти розміщений за адресою:
https://zdo1dzvinochok.blogspot.com/
- Функціонує заклад з - 1938 р
- Проектна потужність – 136 дітей
- Здобувають освіту – 103 дитини
- Режим роботи – 10,30 годин, п’ятиденний з 7.30 – 18.00 (крім вихідних суботи - неділі та святкових);
- Мова навчання українська;
- Загальна площа закладу – 992 м. кв.
- Опалювальна площа – 939,8 м. кв. згідно робочого проекту - 1229 м. кв.
- Площа території що прибирається, згідно технічної документації - 4266 м. кв.
- Електроплит – 1
- Електричних бойлерів – 4
- Газових плит – 3
- Пральна машинка – 1
- Кількість холодильних установок - 4.
Загальна кількість груп – 4;
З них:
- Група «Ромашка» для дітей молодшого дошкільного віку з інклюзивним супроводом з перебуванням 10.30 годин – 24 особи;
-
- Група «Фіалка» для дітей віком до 3-4 років, з перебуванням
10.30 годин – 26 осіб;
- Група «Соняшник» для дітей віком до 4-5 років, з перебуванням 10.30 годин – 26 осіб;
- Група «Джунглі» для дітей молодшого віку перебуванням 10.30 годин – 27 особи;
- Заклад відвідують: хлопчиків – 52, дівчаток – 79.
Групи комплектуються переважно у червні – серпні. Укомплектованість згідно з віком дітей, індивідуальними та фізичними потребами. Групові кімнати затишні, приємні, для споглядання, обладнанні сучасними меблями, ігровими осередками, розвивальними дидактичними матеріалами. Заклад має необхідні умови для вирішення загально – освітніх , фізкультурно – оздоровчих заходів. Розвивальне середовище ЗДО відповідає інноваційними вимогам та організовано з урахуванням інтересів дітей їх віковим особливостям: створені комфортні, сприятливі умови для розвитку вихованців в самостійній і спільній діяльності. У закладі існують: 3 – телевізори, 1 – проектор, комп’ютерна техніка.
Оснащені прогулянкові та спортивні майданчики для кожної вікової групи, облаштовані пісочниці, гойдалки тощо.
Заклад дошкільної освіти «Дзвіночок» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України;
- Конституції України
- Закону України «Про дошкільну освіту»
- Закону України «Про освіту»
- Базового компоненту дошкільної освіти
- Закону України «Про цивільну оборону»
- Закону про охорону дитинства № 2402 – від 26.04.2004р.
- Закону України «Про працю»
- Закону України «Про відпустки»
- Положення про дошкільний навчальний заклад затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 № 305;
- Конвенції ООН про права дитини;
- Положення про атестацію педагогічних кадрів України зі змінами та доповненнями Наказ № 930 від 06.10.2010р.
- Інструкція про ділову документацію в дошкільному закладі.
- Типовий перелік обов’язкового обладнання навчально - наочних посібників та іграшок Наказ МОНУ № 509 від 11.03.2002.
- Методичні рекомендації «Підбір і використання іграшок для дітей раннього віку.
- Інструктивно – методичні рекомендації, «Організація фізкультурно – оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах» - лист МОН України від 02.09.2016 р № 1/9 ого – 454 – методичні рекомендації, щодо вихованців.
Освітні програми для дітей
Програма «Дитина»
Програма «Афлатот»
Парціальна Програма «Безмежний світ гри з LEGO
А також відповідно власного СТАТУТУ, колективного договору та річного плану роботи ЗДО №1»Дзвіночок»
- Діяльність закладу направлена на реалізацію освітніх завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності впроваджувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердження.
- Головною метою роботи дошкільного закладу є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреби громадян у нагляді, догляді та оздоровлення дітей, створення умов для їх фізичного розумового та духовного розвитку.
- Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на начальний рік та період оздоровлення.
- Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.( 9 місяців).
- З 1 червня по 31 серпня оздоровчий період у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
- План роботи схвалюється педагогічною радою закладу затверджується директором і педагогічним колективом, ознайомлення громадськості та батьків ЗДО постійно поповнюється матеріалами на сайті.
Порядок прийняття до ЗДО №1 «Дзвіночок»
- Внесення до Реєстру підлягає наступна інформація про дітей, які будуть відвідувати ЗДО
а). про дитину:
- прізвище, ім’я по батькові;
- дата народження;
- адреса проживання;
- серія та номер свідоцтва про народження;
- інформація про пільгову категорію ( за наявності);
- Навчальний заклад який має відвідувати;
- Згідно електронної черги;
- За наявності заяв батьків,
- Методичної довідки про стан здоровя дитини;
- Листок щеплень дитини;
- Свідоцтво про народження дитини із припискою;
- За наявності документів, що засвідчують про пільгову категорію.
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
Колектив ЗДО №1 «Дзвіночок» згідно штатного розкладу 29 – штатних одиниць, з них: - педагогічного персоналу – 13 осіб:
Директор – 1, вихователь – методист - 1; психолог ;вихователі – 8; музичний керівник -1; інструктор з фізкультури – 1; асистенти вихователя - 3.
- З вищою освітою – 8 педагогів;
- З неповною вищою освітою –5 педагогів.
Однак, залишається невирішеною проблема – забезпечення дошкільного навчального закладу кваліфікованими кадрами – логопедом, психологом, дефектологом, реабілітологом.
АТЕСТАЦІЯ
Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безпосередньою системою підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на рівні обласного Департаменту ВОДА.
Так у 2021 році пройшли курсову перепідготовку 3 педагоги:
- Гаврилюк К.В.;
- Зінькова К.Г.;
- Паламарчук А.Г.
Атестація педагогічних працівників ЗДО № 1 «ДЗВІНОЧОК» у 2021-2022 навчальному році проводилась на базі ЗДО №5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ».
Атестація в ЗДО № 1»Дзвіночок» розпочалася в Вересні місяці з оформлення необхідної документації. Своєчасно адміністрацією ЗДО та атестаційною комісією були виконанні такі заходи проведено корегування плану атестації на наступний навчальний рік; створено атестаційну комісію, узгоджено її склад з профспілковим комітетом.
З метою створення оптимальних умов проведення атестації та ефективного вивчення професійної підготовки педагогічних працівників закладу у жовтні було закріплено за педагогами, що атестуються членів атестаційної комісії для вивчення системи та узагальнення досвіду роботи. Видано накази: від 19.09.2021 №69 о/д «Про створення атестаційної комісії з атестації педпрацівників закладу дошкільної освіти №5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ» у 2021/2022 н.р.», від 08.10.2021 №71/1/од «Про проведення фахової атестації педагогічних працівників ЗДО у 2021-2022 н.р.
Вся робота по проведенню атестації педагогів закладу проводилась згідно плану роботи атестаційної комісії. Було проведено 5 засідань атестаційної комісії:
І. 22.09.2021 з порядком денним:
1. Про опрацювання Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
2. Про розподіл функціональних обов’язків між членами атестаційної комісії.
3. Про розробку плану роботи та графіка засідань атестаційної комісії.
ІІ. 25.10.2021 з порядком денним:
1.Про розгляд поданих комісії документів і відповідно до цього допуск педпрацівників до атестації.
2.Про ознайомлення педпрацівників, які атестуються з умовами проходження атестації та співбесіда з педагогічними працівниками щодо складання індивідуального плану підготовки і проходження атестації.
ІІІ. 15.12.2021 з порядком денним:
1. Про хід атестації педагогічних працівників ЗДО №5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ» та ЗДО №1 «Дзвіночок».
2. Про організаційні питання щодо підготовки до підсумкового засідання.
ІV. 15.03.2022 з порядком денним:
1. Про творчі звіти педагогів ЗДО №5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ» та ЗДО №1 «Дзвіночок», які атестуються у 2021/2022 навчальному році.
2. Про організаційні питання: ознайомлення з характеристиками, підготовка атестаційних листів, онлайн –голосування.
V. 22.03.2022 з порядком денним:
1. Про підсумки проведення атестації педагогічних працівників у 2021/2022 навчальному році. Представлення атестаційних листів
2. Про створення лічильної комісії.
3. Про прийняття рішення (в межах своєї компетенції) про відповідність педагогічного працівника займаній посаді, підтвердження кваліфікаційних категорій, підняття клопотання про моральне заохочення.
У 2021-2022 навчальному році атестовано 5 педагогів ЗДО№5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ», що складає 29%від загальної кількості педпрацівників закладу.
Відповідно до п.2.10 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, наказу управління освіти Жмеринської міської ради «Про атестацію педпрацівників закладів освіти міста Жмеринської міської ОТГ в 2021-2022 навчальному році» атестаційною комісією ЗДО №5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ» атестований 1педагогічний працівник ЗДО №1 «Дзвіночок».
Ефективність проведення атестації педпрацівників закладу в значній мірі залежить від правильної організації вивчення системи роботи педагога. Лише на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації та педагогічної майстерності педагога можна зробити об’єктивні висновки про його професійність. З цією метою розроблено загальний план-графік вивчення системи роботи педагогів, який включає вивчення різноманітних аспектів діяльності педагогів членами атестаційної комісії. На основі загального розроблені індивідуальні плани-графіки атестації, педагогів з врахуванням професійних особливостей та відмінностей їхніх педагогічних посад.
В ході вивчення системи роботи педагогів враховувалися різні аспекти діяльності. Це і знання теоретичних основ педагогіки, психології та вікової фізіології, вміння застосовувати їх у навчально-виховному процесі; і знання змісту навчання та виховання; і педагогічна етика, такт, толерантність; і наявність моральних якостей, що слугують прикладом для наслідування тощо.
З метою об’єктивної оцінки членами атестаційної комісії педагогічної діяльності використовується інструментарій вивчення системи роботи педагогів карти аналізу організованої діяльності та режимних моментів. Досить важливим моментом оцінки роботи педагога є його власне бачення себе як педагога, професіонала. З метою виявлення рівня самооцінки використані анкети самоаналізу, тести з вивчення рівня володіння ІКТ.
Всі ці методи і прийоми вивчення роботи педагога, який атестується будуть дієвими лише при дотриманні членами атестаційної комісії принципів об’єктивності, систематичності, відповідальності, демократичності. Атестаційною комісією та адміністрацією закладу проведена планомірна робота по вивченню та оцінюванню діяльності педагога асистента вихователя Зінькової К.Г.: переглянуті заняття, проведені спостереження режимних моментів, співбесіди з педагогами, батьками,
проаналізована участь в методичному та суспільному житті колективу, участь у конкурсах тощо.
Відповідно до п.6.1. Типового положення про атестацію педагогічних працівників, на підставі рішення атестаційної комісії ЗДО (протокол № 5 від 22.03.2022 р.)
НАКАЗОМ:
1. Затверджено рішення спільної атестаційної комісії ЗДО№5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ» і ЗДО № «Дзвіночок», протокол №5 від 22.03.2022року.
2.Про встановлення 11 тарифного розряду – асистенту вихователя ЗДО№1 « Дзвіночок» Зіньковій Катерині Георгіївні.
3. Бухгалтеру Ткач О.В.
3.1. Оплату праці педагогічним працівникам, які атестувались у 2021– 2022 н.р., здійснювати відповідно до цього наказу з дня прийняття рішення атестаційною комісією.
Методична робота
Педагогічний колектив ЗДО № 1 «Дзвіночок» здійснює освітню діяльність на підставі діючого законодавства України. У 2021-2022 навчальному році колектив закладу працював активно, з творчим натхненням виконував поставлені завдання відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та Освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина». Методична робота закладу була спрямована на підвищення професійної майстерності педагогів, їхню підготовку до засвоєння нових технологій та методик, надання дієвої, компетентної допомоги, активізацію їх творчої діяльності, сприяла підвищенню інноваційного потенціалу педагогів.
Педагогами опрацьовувались та використовувалися в роботі методичні посібники, періодичні видання методичного спрямування «Дошкільне виховання», «Джміль», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», «Скарбничка вихователя», «Вихователь-методист дошкільного закладу» та ін., рекомендовані МОН України, навчально-методичні посібники до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Науково-методична робота в закладі мала творчий і науковий характер. В кожній віковій групі створена база щодо оснащення педагогічного процесу та розвивального середовища: є тематичні куточки, підібрана методична та дитяча література, сучасні наочні матеріали, іграшки тощо. Згідно з планом роботи проводяться тематичні заняття, свята, розваги.
Найважливішою формою підвищення рівня педагогічної майстерності, професіоналізму, креативності педагогів були педагогічні ради, в проведенні яких широко використовувались інтерактивні методи роботи: творчі звіти, презентації власних розробок, педагогічні ігри, що сприяли розвитку творчої думки кожного педагога. Впродовж навчального року цікаво і змістовно були проведені педради, які відзначались актуальністю, науковістю та доцільністю тематики, інноваційним підходам до їх проведення з використанням інтерактивних форм і методів:
1. Педагогічна рада №1: «Новий навчальний рік – нові пріоритети» - серпень 2021 р.
2. Педагогічна рада № 2: «Формування здоров’язбережувальної компетенції дитини-дошкільника» - листопад 2021 р.
3. Педагогічна рада № 3: «Сучасні підходи до навчання дошкільників в контексті освіти для сталого розвитку» - квітень 2022 р.
4. Педагогічна рада № 4: «Навчальний рік позаду: підсумки, проблеми, реалії» - травень 2022 р.
Завдання підвищення професійного рівня педагогів реалізувалися через різні форми методичної роботи. Так упродовж навчального року були проведені:
- методичний семінар «Особливості реалізації змісту освітніх напрямів згідно з БКДО. Змістова характеристика освітніх напрямів та результатів (компетентності дитини)» (13.01.2022 р);
- вебінар з теми «Від STEAM-освіти до STREAM-освіти: актуальність чи необхідність запровадження нової технології?» (15.02.2022 р.);
- ознайомлення педагогічних працівників з Методичними рекомендаціями щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях (28.04.2022 р.).
Педагоги систематично працюють над підвищенням власного професійно-педагогічного рівня шляхом самоосвіти: участі в конференціях, семінарах-практикумах, вебінарах тощо.
Так, педагоги закладу на чолі із директором пройшли підвищення кваліфікації за видом вебінар з теми «Від STEAM-освіти до STREAM-освіти: актуальність чи необхідність запровадження нової технології?», який відбувся 15.02.2022 р., вдосконалили ключові компетентності відповідно до теми вебінару та отримали відповідні сертифікати.
Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів різних видів діяльності дітей. Взаємовідвідування занять дає змогу вихователям порівняти свою діяльність із діяльністю колег, усвідомити недоліки у своїй роботі, знаходити нові ефективні методи та прийоми роботи з дітьми, сприяє набуттю нового педагогічного досвіду. Але особливості роботи в період запровадження військового стану в країні унеможливили у повному обсязі провести заплановані заходи.
В усіх вікових групах організована навчально-пізнавальна діяльність відповідно до програмових завдань. Педагоги через різні види занять, заохочували дошкільнят до критичного мислення, творчості, винахідливості, оцінювали конкретні досягнення дітей.
- Так, у групі старшого дошкільного віку (вих. Вітвіцька М.Д.) проведено інтегроване відкрите заняття «Україну любимо і знаємо, народні традиції зберігаємо: святкуємо Різдво».
- Належна увага приділялась пошуково-дослідницькій діяльності як засобу пізнавального розвитку дитини. Зокрема, вихователь 1 молодшої групи «Джунглі» Ткач Н.М. провела інтегроване заняття з теми «Пригоди в зимовому лісі».
- Вихователь середньої групи Гаврилюк К.В. поглиблено працювала за темою «Формування національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку засобами народознавства» та провела святкове тематичне заняття «Бо прийдуть до тебе три празники в гості».
- Особлива увага приділялася логіко-математичному (вих. Гуменна Т.В., Мазур К.М.) і комунікативному розвитку дітей (вих. Нестерук Н.О.); свої педагогічні напрацювання висвітлила вих. Гуменна Т.В. у прогулянці-спостереженні «Як живеш, ялинко?»;
- вих. Шпак Ю.О. наголосила на важливості формування здоров’язбережувальноі компетентності дитини на занятті «Здорове харчування».
Впродовж року проводилися консультації для педагогів: групові, фронтальні, індивідуальні за наслідками контролю.
Наприкінці 2021 року було організовано низку святкових заходів для дітей з нагоди Новорічних свят. У кожній віковій групі було проведено святкові заходи-розваги, які подарували дітям багато позитивних емоцій,веселих казкових героїв, чудові подарунки, а головне - особливу, неповторну атмосферу чарівної казки.
- Згідно плану освітньої роботи протягом навчального року заклад дошкільної освіти брав участь у різних акціях, відкритих заходах:
- онлайн марафоні до Дня Соборності України (21.01.2022 р.);
- Акції «Еко-годівничка»(04.02.2022 р.),метою якої було непросто навчити малят створювати певні вироби, а насамперед, здивувати, зацікавити, заохотити, надихнути дітей до творчості та піклування про живу природу. Діти приготували зернові смаколики для птахів і порадувала ними пернатих друзів.
- Акції «Подаруй бібліотеці книгу» до Міжнародного дня дарування книги (14.02.22 р.). Діти відвідали Жмеринську міську дитячу бібліотеку, переглянули цікаву виставу, подарували книги;
- Здійснено роботу творчої групи з підготовки до участі у запланованому фестивалі гри, навчання та натхнення Play Fest-2022 «Україна надзвичайна!», темою якого цьогоріч ЗДО № 1 у цьому заході обрано «Україна - медова країна».
У зв'язку із запровадженим в Україні з 24.02.2022 р. військовим станом педагоги перебудували освітню діяльність у дистанційному форматі, у цей період батьки були зацікавлені в отриманні освітньої інформації від педагогів. Створені педагогами Viber-групи сприяли взаємозв'язку педагогів та батьків. У травні 2022 р. заняття з дітьми усіх вікових груп проводилися он-лайн на платформі МЕЕТ. Попередньо були проведено консультативні наради, майстер-класи з педагогами з метою забезпечення ефективного застосування сукупності сучасних засобів, що забезпечують надання інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) та застосування технічних вмінь та ІКТ-компетентності самих педагогів (уміння користуватися онлайн-платформами, володіння прийомами побудови і проведення онлайн-занять).
Зокрема, педагоги прослухали низку вебінарів та отримали відповідні сертифікати:
- «Онлайн-заняття для дітей дошкільного віку в воєнний час»; «Розвиток творчих здібностей в умовах «ЗДО» (Гаврилюк К.В.);
- «Особливості організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку у природному довкіллі» (Ткач Н.М.);
- «Депресія та агресія»; «Як розвивати мислення та мовлення дошкільнят»; «Емоційно-вольова сфера дошкільників»; «Стрес. Травма. Діти» (платформа «Всеосвіта») та семінар-практикум спільно з Інклюзивно-ресурсним центром та Центром професійного розвитку педагогічних працівників на тему «Алгоритм надання психологічної підтримки дітям в умовах бомбосховища» (практ. психолог Кучерява Т.М.);
- «Особливості організації фізичного розвитку дошкільника»; «Як розвивати мислення та мовлення дошкільнят» (фіз. інструктор Кучерява Т.М.);
- «Гра на дитячих муз. інструментах. Ідеї для ЗДО», «Наповнення занять для дітей музичними вправами» спікер А.Стороженко платформа «Всеосвіта» (музичний керівник Погребенюк О.В.).
Вих. Гаврилюк К.В. опублікувала власний авторський матеріал на сайті Vsimosvita.com та отримала сертифікат (27.04.2022 р.).
Вихователь Гаврилюк К.В. також взяла участь та посіла перше місце у Міжнародному конкурсі «Цвіт нації» (5-16 травня 2022 р.).
- У закладі дошкільної освіти проводиться робота по виявленню обдарованих дітей, створений Банк даних, де простежується їх участь у різних видах діяльності. Традиційно діти демонструють свої таланти та здібності на різних заходах: святах, розвагах, конкурсах, виставках.
Так, вихованець групи старшого віку «Соняшник» Коваль Кирило взяв участь у міському чемпіонаті з футболу від 3до16років та отримав кубок «За прагнення до перемоги».
- Здійснено роботу творчої групи з підготовки до участі у запланованому фестивалі гри, навчання та натхнення Play Fest-2022 «Україна надзвичай темою якого цьогоріч ЗДО № 1 у цьому заході обрано «Україна - медова країна».
Особлива освітня робота приділялась дітям з особливими освітніми потребами проводилась відповідно до програм згідно з висновкам Інклюзивно-ресурсного центру. Разом з командою психолого-педагогічного супроводу були розроблені індивідуальні програми розвитку кожної дитини, яка тричі на рік переглядалася з внесенням коректив та доповнень. Спостереження за дітьми з ООП фіксувалося щоденно розробленому щоденнику.
В роботі асистентів вихователів (Зінькова К.Г, Пастушенко В.М., Сидоренко А.В.) переважає індивідуальна форма навчання:на заняттях вони постійно знаходилися поруч з дитиною та допомагали їм. Робота асистентів вихователів в основному полягала в забезпеченні здорових та безпечних умов навчання та виховання для дітей з ООП та їхньої адаптації в соціальній, освітній і побутовій сферах життєдіяльності.
В роботі з дітьми з ООП асистентами вихователів застосовувалися такі методи роботи, як фізкультхвилинки, вправи на розвиток дрібної моторики, картки, перегляд відеоматеріалів. ігри з м’ячем. вправи на розвиток уваги, пам’яті та мислення. Нетрадиційні техніки малювання (для розвитку творчості), пісочна анімація, дихальна гімнастика та ін.
Асистенти вихователів активно долучалися до виготовлення дидактичних матеріалів. Також протягом року підвищували власний професійний рівень.
Так, асистенти вихователів успішно завершили базовий курс «Безбар`єрна грамотність» (ведучі А. Пльондер та О. Чернявська) на порталі «Дія» (21 лютого 2022 року) та прослухали низку вебінарів на порталі Всеосвіта, зокрема:
● «Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках» (спікер Л. Литвиненко 22.10.2021 р.);
● «Забезпечення системного кваліфікованогосупроводуосіб з особливимиосвітніми потребами» (спікер Л. Верущак 4.11.2021 р.);
● «Освітнітруднощі та рівніпідтримкидітей з ООП: законодавство та типології» (сертифікат № FD605440 від 15.12.2021 р.спікер В. Шевченко).
● «Сучасніпідходиорганізаціїінклюзивногоосвітньогопроцесу у ЗДО» (спікер Т. Наумчук 01.01.2022 р.);
● «Розвитокуваги на різнихвіковихетапах. Порушенняуваги» (сертифікат №ZP980471 від 29.01.2022 р. спікерО.Черниш);
● «Немовленнєвадитина в інклюзивномупросторі» (спікерМ.Чайка04.02.2022 р.).
● «Онлайн заняття для дітейдошкільноговікуувоєний час» (спікер В. Островська20.04.2022 р.) та інші.
- Адміністрація ЗДО № 1 «Дзвіночок» продовжувала активну роботу над створенням методичного простору. Методична робота, а саме: консультації, семінари, ділові ігри, колективні перегляди сприяли розвитку творчості, ініціативи та були спрямовані на підвищення якості освітнього процесу. Найбільш дієвими виявилися такі інтерактивні форми методичної роботи: дискусії, майстер-класи, інтерактивна ділова гра тощо.
Але, впродовж навчального року були з'ясовані наступні недоліки:
- низький рівень особистої участі деяких педагогів у проведенні методичних заходів;
- недостатній рівень інноваційної компетентності педагогів;
- недостатньо уваги приділяється системному підходу до планування логіко-математичної компетентності дітей, активізації мовленнєвої діяльності дошкільників, не приділяється достатня увага фізичному розвитку дошкільників.
Педагоги закладу найбільше потребують методичної допомоги щодо організації роботи з дітьми з фізичного та комунікативно-мовленнєвого розвитку. В подальшій роботі з педагогами планується надавати перевагу інтерактивним формам роботи, спрямованим на діалоговий обмін інформацією, моделювання ситуацій, розігрування ділових ігор, спільне подолання проблем, психологічна підтримка у розв’язанні конфліктних ситуацій тощо.
Аналіз планування роботи закладу за минулий рік показав, що такі його принципи як актуальність, конкретність, об’єктивність, динамічність дотримуються. Покращилося дотримання принципів перспективності та безперервності планування. Планово-прогностична функція була реалізована на достатньому рівні. Виконання річного плану постійно контролювалося адміністрацією. Систематично здійснювався контроль за організацією, проведенням освітньої, оздоровчо-профілактичної роботи, харчування дітей, виконанням режимних моментів, рівнем компетентності дітей з різних сфер життєдіяльності. Результати контролю обговорювалися на виробничих нарадах, педагогічних радах. Наприкінці навчального року було проведене опитування педагогів з метою оцінювання методичної роботи та вивчення пропозицій педагогічних працівників щодо її планування на наступний навчальний рік. За результатами опитування методичну роботу протягом року педагоги оцінили як достатний
2019 рік
2020 2021 рік
- Так, згідно плану освітньої роботи протягом навчального року дошкільний навчальний заклад приймав участь у різних акція, відкритих заходах.
Участь у сприянні освіти «Книга, що оживає»
19 травня 2022 році – День вишиванки, щорічно він припадає в третій тиждень травня. Люди в усьому світі надягають етнічний одяг, показуючи приналежність до української культури і традицій. Наш заклад доєднався до Всеукраїнського флешмобу.
Благодійна акція для Бійців «Великодні смаколики»
Міні – музей в нашому закладі - це особливий розвивальний простір, вже став доброю традицією, поступово поповнюється новими креативними ідеями.
«Музей грошей»
«Музей кераміки та гончарства»
ОРГАНІАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ
Організація харчування в дошкільному навчальному закладі №1 «Дзвіночок» здійснюється згідно вимогам «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України згідно «Норм харчування у навчальних закладах», затверджених Постановою КМУ від 22.11. 2004 року № 1591, а наказу міністерства освіти і науки України від 21.22.2002 р № 667 «Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних та інтернат них навчальних закладах»
Так у 2021– 2022 н.р. оплата за харчування у ЗДО №1 складала:
- Ясла – 12.50 грн
- Сад – 15.00грн.
На початку 2022 року пройшла реформа системи харчування у закладах дошкільної освіти – це важливий крок до здоров’я і щастя дитини та суспільства. Нове меню в дитячих садках від Євгена Вікторовича Клопотенка. Наразі це комплекс заходів метою якого є зміна системи харчування - від норм споживання, технологічних процесів, підходу до закупівлі продуктів, послуг харчування та обладнання харчоблоків до поведінкових аспектів і суспільного сприйняття та розуміння здорового харчування й корисних харчових звичок. Запроваджені норми харчування у дошкільних закладах мають діяти. За словами кулінарного експерта в меню добавили спеції, урізноманітнили овочами та фруктами. Деякі продукти та страви зменшили або взагалі прибрали із дитячого харчування.
Головний дієтолог МОЗ та президент Асоціації дієтологів України Олег Швець зазначив, що меню готували так, аби їжа була різноманітною. Меню розроблене із сезонним чергуванням страв.
Овочі, фрукти, злаки, бобові, горіхи, насіння, яйця, м'ясо птиці молочні продукти - це те, що треба вживати більше, зауважив дієтолог, також потрібно менше вживати оброблених фруктів, солі, цукру, зменшили кількість хліба.
Також функціонує система пільгових категорій харчування дітей закладу. З них 50% сплачують батьки, 50 % - за рахунок місцевого бюджету.
- Діти малозабезпечених сімей – звільняються від сплати;
- Діти, багатодітних сімей 3 – осіб мають пільгу 50% від суми;
- Діти, позбавлених батьківського піклування та опікою – звільняються від сплати;
- Діти учасників АТО;
- Діти внутрішньо переміщених осіб потерпілих внаслідок воєнного часу;;
- Діти, потерпілих ЧАЄС – звільняються від сплати;
- Діти, інваліди звільняються від сплати.
- Діти батьків інвалідів І – ІІ групи.
Умови для організації харчування задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною, гарячою водою. Оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться в робочому стані. За бюджетні кошти замінено виробничі столи та необхідне господарче обладнання. Облицьована кахелем та відремонтована миєчна на харчоблоці згі но санітарно – гігієнічним вимогам санітарного регламенту та дежрспоживслужби.
За батьківські кошти придбана витяжка Ventol.ux CAРRSI 60WN
Була придбана необхідна кількість миючих та дезінфікуючих засобів за рахунок бюджетних коштів.
Продукти у ЗДО завозяться своєчасно згідно Тендеру постачальника. Щопонеділка завгоспом подається заявка на продукти харчування згідно перспективного меню затвердженим ДЕРЖСПОЖИВСЛУЖБОЮ.
З боку адмінінстрації здійснюється чіткий контоль, термінами реалізації продуктів харчування, дотримання санітарно – гігієнічних правил, про що свідчать записи у щоденниках контролю.
На харчоблоці знаходиться достатня кількість обладнання:
Газові плити – 2
Витяжки - 2
Електроплита – 1
Електромясорубка - 1
Холодильники – 4 (для мясних, рибних та молочних продуктів)
Харчоблок забезпечений необхідним кухонним обладнанням та посуду із необхідним маркуванням.
З метою забезпечення збалансованого різноманітного харчування дітей в дошкільному закладі складене примірне чотиритижневе перспективне меню до якого розроблена картотека страв.
Діти отримують різноманітне харчування а саме:
М'ясо, м'ясо-продукти, молочні, кисломолочні продукти, масло вершкове, сметану, яйця. Найважливішою умовою правильної організації дітей є суворе дотримання санітарно – гігієнічних вимог на харчоблоці та процесу приготування та зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів та правил, особистої гігієни.
Аналіз норм харчування показав:
- М'ясо, м'ясо продукти, птиця – 80.50%
- Риба, рибопродукти - 78%
- Молоко, кисломолочні продукти -62%
- Сир кисломолочний, творог – 50%
- Яйця – 48,70%
- Овочі різні – 72%
- Фрукти свіжі, цитрусові – 40%
- Крупи, бобові, макаронні вироби – 92,29%
- Соки – 50%
- Хліб, хлібобулочні вироби – 85,74%
План закупівлі продуктів харчування по ЗДО на 2022 рік | |||||
| очікуваний |
|
|
| |
|
|
|
|
| 73 |
Найменування продуктів | ЗДО №1 кг | вартість 1 кг | Всього на рік(грн) | Вартість по тендеру | Сума по тендеру (грн) |
М'ясо яловичини( кг) | 150,00 | 160,00 | 24000,00 |
| |
М'ясо свинини( кг) 149,00 | 125,00 | 18,700,00 |
| | |
філе (кг) | 130 ,00 | 360, 00 | 46800,00 |
| |
Стегно (кг) | 250,00 | 95,00 | 23750,00 |
| |
Разом | 909,6 | | 113250,00 | | |
| | |
| | |
|
| |
| | |
Разом | |
| | | |
Кефір 3,2%(л) | 250,00 | 30,00 | 7500,00 |
| |
Йогурт (л) | 250,00 | 35, 00 | 8750,00 |
|
|
Ряжанка (л) |
| | |
| |
Сметана 21%(л) | 100,00 | 75,00 | 7500,00 |
| |
Разом | |
| 23750,00 |
| |
Молоко 2,5%(л) | 1700,00 | 30,00 | 51000,00 |
| |
Масло верш.73%(кг) | 180,00 | 150,00 | 27000,00 |
| |
Олія рафінована (кг) | 100,00 | 58,00 | 5800,00 |
| |
Сир твердий 45%(кг) | 160,00 | 30,00 | 4800,00 |
| |
Сир кисл.не ніжче 9%(кг) | 250,00 | 70,00 | 17500,00 |
| |
Разом | |
| 106100,00 |
| |
Риба морож.(кг)хек | 150,00 | 80,00 | 12000,00 |
| |
Риба морож.(кг)сайда 100,00 | 90,00 | 9000,00 |
| | |
Разом | |
| 2100,00 |
| |
Оселедець (кг) |
| | |
| |
Яйця відбірни (шт) | 2100,00 | 3, 00 | 6300,00 |
| |
Цукор (кг) | 300,00 | 27,00 | 8100,00 |
| |
Макарони в/г (кг) | 50,00 | 38,00 | 1900,00 |
| |
Кр. манна в/г (кг) | 30,00 | 19,00 | 570.00 |
| |
Крохмаль кукрудзяний 3,00 | 35,00 | 105,00 | | ||
Крохмаль 3,00 | 28,00 | 84,00 | | ||
Повідло фруктове ( кг) | 5,00 | 42,00 | 210 |
| |
Ягоди морожені (кг) | 100,00 | 85,00 | 4250,00 |
| |
Зелений горошок | 10,00 | 80,00 | 800,00 |
| |
Сухофр.з яблук,груш (кг) | 10,00 | 35,00 | 350,00 |
| |
Сухофрукти черносл. (кг) | 10,00 | 37,00 | 370,00 |
| |
Капуста квашена (кг) | 50,00 | 37,00 | 1850,00 |
|
|
Огірки квашені ( кг) | 60,00 | 50,00 | 3000,00 |
|
|
Помідори квашені (кг) | 40,00 | 30,00 | 1200,00 |
|
|
Томатна паса ( б) 0.5 л | 55,00 | 20,00 | 1100,00 |
|
|
Курага (кг) | 5,00 | 170,00 | 850,00 |
|
|
Родзинки ( кг) | 5,00 | 7600 | 380,00 |
| |
Разом | |
| 14360,00 |
| |
Картопля I-IV міс. | 400,00 | 10,00 | 4000, 00 |
| |
Картопля V-VIII міс. | 151,00 | 10,00 | 1510,00 |
| |
Картопля IX-XII міс. | 799,80 | 8,00 | 6398,40 |
| |
Сочевиця (кг) | 50,00 | 20,00 | 1000,00 |
| |
Разом | |
| 12908,40 |
| |
Соки фруктові(л) | 300,00 | 22,00 | 6600,00 |
| |
Соки фруктові(0,2л) | | |
| | |
Разом | |
| 5100,00 |
| |
Чай в асортименті(кг) | 0,50 | 300,00 | 150,00 |
| |
Чай травяний (кг) | 0,50 | 300,00 | 150,00 |
| |
Чай карка де (кг) | 0,50 | 242, 00 | 121 ,00 |
|
|
Разом | |
| 421,00 |
| |
Сухарі паніровочні(кг) 3,00 | 50,00 | 150,00 |
| | |
| | | |
| |
Разом | |
| 150,00 |
| |
Дріжджі | 4,00 | 45,00 | 180,00 |
|
|
Ванільний цукор (кг) 1п./10г | 0, 30 | 125,00 | 37.50 |
| |
лавр.лист(кг) 1п./20 г | 0.10 | 220,00 | 22,00 |
| |
Оре гано 1 п./10 г | 0,10 | 120,00 | 12,00 |
| |
Кмин 1 п./10 г | 0.10 | 700,00 | 70,00 |
|
|
Паприка 1 п./16г | 0,10 | 500,00 | 50,00 |
|
|
Петрушка сушена 1 п./10 г | 0,20 | 600,00 | 120,00 |
|
|
Кріп сушений 1 п./10 г | 0,20 | 600,00 | 120.00 |
|
|
Імбир сушений 1 п./10 г | 0,10 | 220,00 | 22,00 |
|
|
Кориця 1 п./10 г | 0,10 | 1000,00 | 100,00 |
|
|
М’ята 1 п./10 г | 0.20 | 320,00 | 64,00 |
|
|
Коріандр 1 п./10 г | 0,10 | 500.00 | 50,00 |
|
|
Гвоздика 1 п./10 г | 0,10 | 390,00 | 39,00 |
|
|
Мускатний горіх 1 п./10 г | 0,10 | 1000,00 | 100,00 |
|
|
Куркума 1 п./10 г | 0,10 | 490,00 | 49.00 |
|
|
Часник сушений1 п./20 г | 0,10 | 800,00 | 80,00 |
|
|
Базілік 1 п./10 г | 0,10 | 125,00 | 12,50 |
|
|
Хмелі – сунелі 1 п./10 г | 0,10 | 160,00 | 16,00 |
|
|
Перець чорний мелений 1 п./10 г | 0,10 | 176,00 | 17,60 |
|
|
Лимонна кислота 1 п./20 г | 0,10 | 150,00 | 15,00 |
|
|
Разом | |
| 1196,60 |
| |
Какао | 6,00 | 280,00 | 168,00 |
| |
Крупи |
|
| |
| |
Борошно в/г (кг) | 100,00 | 16,00 | 1600,00 |
| |
Борошно цільнозернове | 25,00 | 28,00 | 700,00 |
| |
Борошно кукурудзяне | 25,00 | 28,00 | 700,00 |
| |
Геркулес в/г(кг) | 25,00 | 20,00 | 500,00 |
| |
Кр. ячмінна в/г(кг) | 30,00 | 14,00 | 420,00 |
| |
Кр кукурудз. в/г (кг) | 20,00 | 16,00 | 320,00 |
| |
Кр. перлова в/г (кг) | 25,00 | 14,00 | 350,00 |
| |
Кр.пшенич.Артек в/г(кг) | 30.00 | 18,,00 | 540,00 |
| |
Рис в/г (кг) | 50,00 | 25,00 | 1250, 00 |
| |
Кр. гречна в/г(кг) | 50,00 | 46,00 | 2300,00 |
| |
Булгур /г(кг) | 32,,00 | 20,00 | 640,00 |
|
|
Пшоно в/г (кг) | 30,00 | 20,00 | 600,00 |
| |
Кус – кус (кг) | 50,00 | 20,00 | 1000,00 |
|
|
Разом | |
| 12600,00 |
| |
Хліб пшеничний(кг) | 200,00 | 28,00 | 5600,00 |
| |
Хліб житнийний(кг) | 400,00 | 24,30 | 11200,00 |
| |
| | | |
| |
Разом | |
| 16800,00 |
| |
Овочі свіжі V -VIII місяць |
| |
| | |
Цибуля з н/урожаю(кг) | 50,00 | 8,00 | 400,00 |
| |
Морква н/урожаю (кг) | 50,00 | 18,00 | 900,00 |
| |
Буряк н/урожаю (кг) | 40,00 | 12,00 | 480,00 |
| |
Капуста н/врожаю (кг) | 100,00 | 8,00 | 800,00 |
| |
Часник (кг) | 1,00 | 55,00 | 55,00 |
| |
Яблука (кг) | 40,00 | 13,50 | 540,00 |
| |
Помідори свіжі (кг) | 10,00 | 20,00 | 200,00 |
| |
Огірки свіжі(кг) | 10,00 | 15,00 | 150,00 |
| |
Лимони (кг) |
| | |
| |
Банани (кг) | | | |
| |
Черешни (кг) | 10,00 | 15,00 | 150,00 |
| |
Малина (кг) | 10,00 | 20,00 | 200,00 |
| |
Горох полоинчастий(кг) | | | |
| |
Кабачки свіжі (кг) | 10,00 | 10,00 | 100,00 |
| |
|
| | |
| |
Разом | |
| 3975,00 |
| |
Овочі свіжі I-IV місяць |
| |
| | |
Цибуля (кг) | 150,00 | 13,00 | 1950,00 |
| |
Морква (кг) | 150,00 | 12,00 | 180,00 |
| |
Буряк (кг) | 100,00 | 13,00 | 1300,00 |
| |
Капуста (кг) | 200,00 | 18 ,00 | 2000,00 |
| |
Часник (кг) | 1,00 | 80,00 | 80,00 |
| |
Яблука (кг) | 100,00 | 15,00 | 1500,00 |
| |
Апельсини | 6,00 | 50,00 | 300,00 |
| |
Лимони (кг) | 4,00 | 60,00 | 240,00 |
| |
Банани (кг) | 10,00 | 33,00 | 330,00 |
| |
Горох половинчастий(кг) | 20,00 | 13,00 | 260 |
| |
Квасоля | 20,00 | 65,00 | 1300,00 |
|
|
Мандарини | 10.00 | 50,00 | 500,00 |
|
|
Гарбуз | 10,00 | 13,00 | 130,00 |
|
|
Горох половинчастий | 10,00 | 16,00 | 160,00 |
|
|
Разом | |
| 11590,00 |
| |
Овочі свіжі IX-XII місяць |
| |
| | |
Цибуля (кг) | 150,00 | 7,00 | 105,00 |
| |
Морква (кг) | 150,00 | 10,00 | 1500,00 |
| |
Буряк (кг) | 100,00 | 10.00 | 1000,00 |
| |
Капуста (кг) | 200,00 | 6,00 | 1200,00 |
| |
Часник (кг) | 1,00 | 50,00 | 50,00 |
| |
Яблука (кг) | 100,00 | 10,00 | 1000,00 |
| |
Родзинки (кг) | 2,00 | 76 | 152 |
| |
Лимони (кг) | 4,00 | 45 | 180 |
| |
Банани (кг) | | 25 | 0 |
| |
Помідори свіжі (кг) | 20,00 | 25 | 500 |
| |
Огірки свіжі(кг) |
| 25 | 0 |
| |
Горох половинчастий(кг) | 10 | 0 |
| | |
Квасоля 65,00 | 20.00 | 1300,00 |
|
| |
Апельсин 10,00 | 45,00 | 450,00 |
|
| |
Мандарини |
|
|
|
| |
Разом | 1027,00 |
| 9342,00 |
| 0,00 |
Сіль йодована (кг) | 50,00 | 8 | 400 |
| 0 |
Сіль камя'на (кг) | 7 | 0 |
| 0 | |
Разом | 50,00 |
| 400,00 |
| 0,00 |
РАЗОМ | 13824,02 |
| 367500,00 |
| 0,00 |
МЕДИЧНЕ ЗБЕЗПЕЧЕННЯ
Керуючись санітарними правилами для дошкільних навчальних закладів було проведено аналіз захворюваності дітей за 2021 – 2022 н. р. захворюваність складала 1020 днів. Збільшилась кількість випадків на гострі респірараторні захворювання – 33 дитини, вірусних інфекцій – 57; збільшились захворювання ларинготрахеїти, ринофарингіти, бронхіт, фарингіт та пневмонією. Відсутні такі захворювання як гострі – кишкові, та травмування у дошкільному закладі. Для зниження захворюваності ведеться клопітка робота.:
- Так, 04 листопада 2021 № 1156 Кабінет Міністрів України постановив внести до Порядку формування та використання сертифікатів, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID – 19; 08 листопада 2021 № 2153 набирає чинності наказ МОЗ «Про затвердження Переліку професій, виробництва та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним щепленням. У нашому закладі всі працівники вакциновані двома дозами вакцини, мають документи підтвердження сертифікації вакцинації.
-
- Дотримання вимог санітарії
- Здійснення загартування вихованців
- Організація фізичного виховання
- Чітке дотримання режиму організації, роз’яснювальної роботи, профілактики роботи з дітьми та батьками,профілактики захворювання
- Взаємодія мед сестри дошкільного закладу з дитячою поліклінікою.
- Проведена оцінка фізичного розвитку:
І група – 91 дитина
ІІ група – 40
ІІІ група – 2
Чинне місце у забезпеченні достатньо – рухової активності посіли прогулянки. Наявність свіжого повітря, дають гарний ефект, внаслідок чого зменшилась кількість захворюваності дітей. Робота з оздоровлення здійснюється в поєднанні з природою, адже дитина – це частинка природи.
У всіх вікових групах є багато зелені, акваріуми, яка викликає позитивні емоції дітей у будь – яку пору року, особливо взимку вона запобігає серцево–судинної системи, підвищує працездатність і зрештою це чисті – легені дітей.
МАТЕРІАЛЬНО – ТЕХНІЧНА БАЗА
Життя вимагає постійних реконструкцій та оновлень, Це питання є одним із основних у діяльності завідувача. Багато проблем ми вирішуємо, але є проекти з великими фінансовими затратами. Впродовж 2021 – 2022 навчального року поліпшення матеріально – технічної бази відбувалось переважно за рахунок коштів місцевого бюджету.
Кошти використані щодо покращення матеріально – технічної бази ЗДО №1 за 2021 - 2022 н. р.
№ | Предмети, матеріали,обладнання та інвентар | Суми використаних коштів в грн | Примітка
| ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Канцелярські товари ( папір офісний А-4 500 шт) | 3089,00 | | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Миючі засоби -Санітаб 300 шт; -Засіб для миття посуду; -Засіб у вигляді піни для миття туалетних ван та кімнат; -Порошок Ушастий нянь 9 кг - Антисептик для рук і мед обладнання
| 10235,00 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Матеріали для поточного ремонту
| |
| ||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Господарчі товари | 5950,00 | | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Вогнегасники | 2200,00 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Медикаменти та перев’язувальні матеріали | 3304,00 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Преса | 2466,00 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Оплата послуг (Крім комунальних) | 46842,00 |
| ||||||||||||||||||||||||||||
| Всього | | 92431 |
Також батьками груп «Ромашка» «Фіалка» та Джунглі» було придбано предмети, матеріали, меблі для покращення матеріально – технічної бази здобувачів освіти у закладі:
Бактирицидна лампа Безкотнактний термометр
Опромінювач бактирицидний
Інгалятор VEGA
1454,00 грн 1235,00 грн
Шафи для інвентарю 3500,00 грн
Термометр інфрачервоний Витяжка GAMMA
540,00 грн 2700,00 грн
Ігрова мебель кухня «Фіона» Ігрова мебель стінка «Анечка»
4428, 00 грн 4824,00 грн
Великий внесок – щира подяка всім працівникам закладу освіти що доєдналися до акції «Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання території закладу та прилеглої території 2022»
За підсумками роботи колективу у продовж навчального року можна зазначити, що поставлені завдання в цілому виконанні.
Успіх дитячого садка – це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це – успіхи нашого закладу.
- Висловлюю подяку всім хто причетний до навчально – виховного процесу та матеріально – технічного забезпечення діяльності нашого закладу і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить перед собою весь колектив
УК Р А Ї Н А
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 «ДЗВІНОЧОК»
КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
___________________________________________________________________________
10.06.2022. Вих № 39
Протокол
звітування керівника дошкільного навчального закладу №1 Дзвіночок» перед колективом та громадськістю
Голова: Шпак Ю.О.
Секретар: Поповська О.А.
Присутні : 23 члени колективу ;
Представників батьківської громадськості : 7 осіб
Представники громадськості:
Активна батьківська громадськість;
І – молодша : Красножон О.А;
ІІ – молодша: Дмитренко А. В, Березовська А.О.
Середня: Митропан Ю,М. Токарчук О.О;
Старша: Бондарчук Л.П. Ткач О.В.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Звіт керівника ЗДО №1 «Дзвіночок» Рудяк О.А. про свою діяльність перед педагогічним колективом та активною батьківською громадськістю
Коментарі
Дописати коментар