Вас вітає група "Фіалка"



Вихователі групи:
Гаврилюк Катерина Василівна

Гуменна Таїсія Валеріївна

Помічники вихователя - Пугач Наталя та Співак Оксана



Асиситент вихователя - Сидоренко Альона Володимирівна

Проблема над якою працює група : 

" Мовленнєвий розвиток дитини раннього віку засобами сенсорної діяльності"




Індивідуальний план роботи вихователя І молодшої групи К.В. Гаврилюк на період карантину 

з 16.03 по 29.05.2020р.

 

Дата                       Зміст роботи

                           1.Упорядкування документації І молодшої групи з навчально- виховного             16.03.20.         процесу.

                           2. Складання плану роботи на час карантину.

 

17.03.20.                        1. Чергування в ЗДО.

                           2. Миття іграшок та догляд за кімнатними рослинами в природничому

                                осередку.

 

18.03.20.                        1. Виготовлення дидактичних ігор з соціально-економічного виховання.

                           2. Опрацювання фахової літератури з соціально-економічного виховання.

                           3. Інформація для батьків: « Обмеження карантину. Залишайте дітей

                                вдома.»

                             

19.03.20.           1. Консультація для батьків на тему: « Які мультфільми слід показувати                                         дітям.

2.  5 українських мультфільмів, які слід показати своїм дітям.

     ( http\\uauu top\22449/

    

20.03.20.             1. Робота з батьками. Приєднатися до флешмопу до всесвітнього дня 

                            « Фото з улюбленою лялькою».

                          2. Поради для батьків « Вивчаємо кольори легко та просто.»

                          3. Запропонувати батькам переглянути разом з дітьми мультфільм

                            « Веселі кольори.» (Youtu.be)

 

23.03.20.                      1. Виготовлення дидактичних ігор з використанням LEGO/

                          2. Запропонувати батькам переглянути розвиваючі мультики з валеології.

                           (Youtu.be)

  3.  Індивідуальні бесіди з батьками про оплату за дитячий садок.

 

24.03.20.                     1. Виготовлення дидактичного та демонстраційного матеріалу з сенсорного виховання.

                          2. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

 

25.03.20.                   1. Пам’ятка для батьків “ Виховання дітей в сім’Ї”

                        2. Упорядкування папки по роботі з батьками.

26.03.20.        1. Опрацювання фахової літератури, електронного журналу « Методична                                      скарбничка вихователя"

                 2. Консультація для батьків « ВООЗ рекомендує. Як зробити антисептик

                 своїми руками.»

 

27.03.20.         1. Індивідуальні бесіди з батьками в онлайн-режимі.

                        2. Опрацювання фахової літератури, електронного сайту « Освітній портал.»

 

30.03.20 .        1. Самоосвіта.

                        2. Розміщення в соціальній мережі Viber рекомендований перегляд                                                навчальних мультфільмів «Геометричні фігури»

3.Індивідуальні бесіди в онлайн-режимі з батьками вихованців.

 

31.03.20.          1. Повторно розмістити памятку для батьків у Viber-чаті « Короновірус: симп-

томи, профілактика.» Наголосити на важливості перебування вдома.

2. Виготовлення картотеки бесід з дітьми на тему: « Поговоримо про економіку.»

3. Самоосвіта.

 

01.04.20.                    1. Консультація для батьків «Велика сила казки.»

                         2. Фотозвіт батьків « Казка навчає.»

                         3. Розміщення в соціальній мережі Viber фото аплікації « Курчатко.»

 

02.04.20.         1. Запропонувати батькам приєднатися до фотовернісажу «Дитячі будні під час

карантину.»  

2. Виготовлення економічної картотеки «Проблемні ситуації.»

3. Виготовлення пальчикового театру до потішки «Сорока-ворона.»

 

03.04.20.                  1. Самоосвіта.

                        2. Підготовка відео звіту про виконання роботи. 

 

 06.04.20.        1. Консультація для батьків « Як пояснити дітям, що таке Великдень»                                                

                        2.  . Розміщення в соціальній мережі Viber фото аплікації « Котики.»

                        3. Участь у вебінарі «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних

                         працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання»

                 

07.04.20.         1. Запропонувати батькам переглянути разом з дітьми мультфільм

                            « Весела руханка.» (Youtu.be)

                        2. Опрацювання фахової літератури, електронного журналу «Дошкільне вих.-ня»

  08.04.20.       1. Індивідуальні консультації з батьками в онлайнрежимі.

                        2. Оновлення картотеки дидактичних ігор з екології.

09.04.20.         1. Виготовлення роздаткового матеріалу.

                        2. Консультація для батьків « Роль книги в житті малят.»

10.04.20.         1. Майстер-клас з батьками « Виготовлення навчальних засобів для  

                         уміння зав'язувати шнурівки.»  

                        2. Самоосвіта.                          

    

13.04.20.        1. Поради для батьків: « Топ-9 ідей, чим зайняти дитину вдома.»

                       2. Виготовлення ігор з сенсорики.

 

14.04.20.       1. Запропонувати батькам взяти участь у фотовернісажі « Готуємося до 

                         Великодня.

                       2. Опрацювання фахової літератури.

 

15.04.20.              1. Пропозиція переглянути з дітьми мультфільму « Пригодии писанки.»

                      2. Робота з документацією.

 

16.04.20.              1. « Золоті правила виховання дітей в родині» (обмін думками з батьками.)

                      2. Індивідуальні бесіди з батьками про плату за дитячий садок.

 

17.04.20.              1. Відеозвіт роботи за тиждень.

                      2. Упорядкування папки з економічного виховання.

 

20.04.20.              1. Наведення порядку в осередках.

                      2. Дистанційна робота з батьками. Пам’ятка « Рекомендації про коронавірус.»

 

21.04.20.            1. Робота в дитсадку. Праця на вулиці: городи, грядки.

                     2. Поповнення папки з безпеки життєдіяльності.

 

22.04.20.            1. Перегляд вебінару « Педагогічна діагностика дітей: вирок, діагноз чи крок

                       уперед.»

                     2. Консультація для батьків «Укріплення імунітету і загартування дитячого

                      організму.»

 

23.04.20.            1. Запропонувати батькам переглянути повчальний мультфільм « Як розмовляють

                       тварини.»

                     2. Участь у вебінарі « Протидія та попередження боулінгу в закладах освіти.»

 

24.04.20.            1. Звіт роботи за тиждень.

                     2. Виготовлення атрибутів до сюжетно-рольових ігор.

 

27.04.20.          1. Консультація для батьків « Як зміцнювати захисні сили організму.»

                    2. Виготовлення пальчикового театру до казки « Колобок.»

 

28.04.20.          1. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

                    2. Розміщення в соціальній мережі Viber рекомендований перегляд 

                    навчальнихфіль мультмів «Звіромобілі.»                                                                                                   

29.04.20.          1. Індивідуальні бесіди в онлайн-режимі з батьками вихованців.

                    2. Опрацювання Закону України « Про повну загальну середню освіту» 2020р.

 

30.04.20.          1. Знайомство з освітніми платформами, сайтами, які висвітлюють завдання дошкільної освіти.            

                     2. Підібрати  в електронному варіанті демонстраційний матеріал для роботи на

                     заняття « Дитина в соціумі.»

    

 

01.05.20.     1. Підібрати  в електронному варіанті демонстраційний матеріал для роботи на

                     заняття « Дитина в природі.»

                    2. Консультація для батьків « Як зміцнювати захисні сили організму.»

 

04.05.20.         1. Проходження тестів. Нормативна база загальноосвітнього навчального закладу.

                    2. Поповнити картотеку дидактичних ігор з логіко-математичного розвитку.

 

05.05.20.          1. Опрацювання фахової літератури та інтернет ресурсів.

                    2. Запропонувати батькам взятии участь у фотовернісажі « Мама лагідна моя.»

 

06.05.20.          1. Виготовлення настільного театру до казки «Ріпка.»

                     2. Розміщення в соціальній мережі Viber рекомендований перегляд                                               навчальних мультфільмів «Казка про день матері»                                                                                   

07.05.20.          1.Індивідуальні бесіди в онлайн-режимі з батьками вихованців.

                    2. Виготовлення демонстраційного матеріалу з валеології.

 

08.05. 20.    1. Виготовлення презентації « Мама лагідна моя.»

                     2.Звіт роботи за тиждень.

 

11.05.20.            1. Консультація для батьків: « Інтеграція LEGO-технологій в освітньому процесі.»  2. Індивідуальні бесіди з батьками про оплату за дитячий садок.


12.05.20.            1. Оновлення та доповнення гри « Хто де живе?»

                     2. Повідомлення батьків про продовження карантину та освітньовиховної роботи

                     в онлайн-режимі.

 

13.05.20.            1. Ознайомлення з освітньою технологією К. Крутій « Стіни, які говорять.»

                     2. Запропонувати батькам комплекси вправ руханок « Веселі малюки.»

 

14.05.20.            1. Збір дидактичного матеріалу на тему «Космос.»

                     2. Дистанційна взаємодія з родинами вихованців.

 

15.05.20.            1. Робота з батьками: «300 кращих ідей під час карантину.»

                     2. Звіт роботи за тиждень.

 

18.05.20.            1. Опитування про стан здоров’я дітей.

                     2. Відео-заняття з дітьми «Пригодии хмаринки.»

 

19.05.20.     1. Перегляд новинок методичної літератури.

                    2. Поради для батьків: « Як знизити ризик інфікування корона вірусом.»

 

20.05.20.            1. Нарада в ZOOM « Сучасні технології дистанційного навчання з дітьми та

                    педагогами.»

 

21.05.20.          1. Поради батькам про безпеку « Один вдома.»

                    2. Консультація для батьків: «Увага. Дорога.»

 

22.05.20.          1. Запропонувати батькам прийняти участь у флешмобі «Мамина вишиванка.»

                    2. Створити презентацію групи «Фіалка.»

 

25.05.20.    1. Підібрати  в електронному варіанті демонстраційний матеріал для роботи на

                     заняття з розвитку мовлення.

                   2. Розробити папку «Чистомовки для дітей.»

 

26.05.20.          1. Розробити інформаційну ширму для батьків: « Як уберегтися від коронавірусу.»

                    2. Поповнення папки з безпеки життєдіяльності дитини.

 

27.05.20.          1.Чергування в ЗДО. Догляд за кімнатними рослинами.

                    2. Митя іграшок.

 

28.05.20.           1. Розробити картотеку ігор з економічного виховання.

                     2. Розміщення в соціальній мережі Viber рекомендований  перегляд                                              навчальних мультфільмів «Уроки доброти» .                                                                   

29.05.20.     1. Звіт про виконання індивідуального плану роботи під час карантину.

 

ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ 

ПІД ЧАС КАРАНТИНУ з 16.03. по 29.05.2020 р. 

вихователя 1 молодшої групи Гаврилюк К.В.

 

Працюючи дистанційно в період з 16 березня по 29 травня  мною був   складений індивідуальний план роботи.

 

 Відповідно до складеного плану я дистанційно підвищила кваліфікацію під час вебінарів та отримала сертифікати:

   « Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗ-інструмента.»

    « Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості  платформи « Всеосвіта» для дистанційного навчання.»

    « Педагогічна діагностика дітей:вирок, діагноз чи крок уперед?»

     «Освітній процес у закладі дошкільної освіти. Вимоги до організації навчальної діяльності дітей.»

      « Підготовка та проведення відкритого перегляду занять і заходів: Що є пріоритетом-

Діти чи зміст?»

 Крім того, пройшла такі тестування:

   

   - Глобальне тестування  на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності.

   - Онлайн Test Pad «Нормативна база загальноосвітнього навчального закладу.»

 

 Працюючи дистанційно велику увагу приділила професійному самовдосконаленню, пройшла  онлайн-курси (80 годин) «Протидія та попередження булінгу в закладах

освіти».

 Також подбала про наповнення міні методичного куточка в своїй групі:

 - поповнила картотеку дидактичних ігор з фінансово-економічного виховання; 

- сенсорики, 

- валеології,

- розвитку мовлення;

 виготовила та впорядкувала

- дидактичні ігри з використанням LEGO,

роздатковий та демонстраційний матеріал з логіко-математичного розвитку;

 сенорики;

економічну картотеку «Проблемні ситуації»;

пальчиковий театр до казки « Колобок»; 

пальчиковий театр до потішки «Сорока-ворона »;

настільний театр до казки « Ріпка». 


  Протягом усього періоду карантину дистанційно підтримувала зв*язок і проводила просвітницьку роботу з батьками : надавала консультації, поради, майстер-класи, індивідуальні бесіди, пропонувала прийняти участь у різних фото вернісажах, флешмобах, онлайн конкурсах дитячої творчості, підбирала і надсилала цікаві і корисні  завдання для дошкільнят з відповідними посиланнями.


Атмосфера добра, дружби і кохання напередодні Дня усіх закоханих у найменших дошкільнят













Коментарі