ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор ЗДО№1 «Дзвіночок»
Рудяк О.А. _________
План заходів по
проведенню
«Місячника
Цивільного захисту»
17.09.2020-
17.10.2020 р.
№ |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Термін проведення |
Відмітка про виконання |
Співпраця з педагогами |
||||
1 |
Видати наказ про проведення «Місячника Цивільного захисту». |
Директор |
||
2 |
Перевірити наявність усіх документів системи цивільного
захисту в ЗДО. |
Директор |
||
3 |
Перевірити наявність журналів проведення інструктажів з охорони
БЖД. |
Директор вихователь- методист |
||
4 |
Відпрацювати проведення евакуації вихованців. |
Вихователь- методист, вихователі |
||
5 |
Провести інструктажі для працівників закладу щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19),
дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів. |
Директор, Медична сестра |
|
|
6 |
Розробити та затвердити алгоритм дій на випадок
надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на СOVID-19 серед здобувачів освіти та працівників
закладу. |
Вихователь- методист |
. |
|
7 |
Організувати проведення роз’яснювальної роботи з персоналом
та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування
на виявлення симптомів COVID-19 |
Директор, медична сестра, педагоги |
|
|
8 |
Бесіда «Дії в умовах надзвичайних ситуацій» |
Вихователь-методист |
|
|
9 |
Провести лекцію «Морально-психологічна
підготовка працівників ЗДО до дій в екстремальних ситуаціях». |
Практичний психолог |
|
|
10 |
Перевірити стан та забезпеченість медичного обладнання. 10.1 Поповнити аптечку швидкої допомоги в
медичному кабінеті та в усіх вікових групах. |
Сестра медична |
|
|
11 |
Перевірити стан пожежних щитів та пожежного інвентарю. 11.1 Перевірити стан електричного,
опалювального обладнання, приміщень та території. |
Завідувач господарством |
|
|
12 |
Підведення підсумків проведення «Місячника Цивільного захисту» Висвітлення
результатів роботи в соцмережах та на сайті закладу |
Вихователь –методист. Відповідальні за ведення сайту (Зінькова, Сидоренко) |
||
Взаємодія з дітьми |
||||
1 |
Заняття «Нам не страшний Коронавірус» https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-dla-ditej-serednogo-doskilnogo-viku-ne-strasnij-nam-korono-virus-333060.html |
Вихователі середньої і
старшої групи |
||
2 |
Бесіди : «Чому потрібно мити руки з милом?», «Де живе мікроб?», «Щоб бути здоровим», «Вітаміни наші друзі», «Правила миття рук», «Моя особиста гігієна», «Щоб не сталося біди, будь уважним ти завжди», «Пам’ятаєм я і ти, у громадських місцях маски носимо
усі». «Етикет кашлю», «Твоя супергеройська зброя проти коронавірусу» https://artbooks.ua/coronavirus «Поведінка на дорозі» «Основні привила поведінки на автошляхах та залізниці» «Правила поведінки під час
виникнення пожежі», «Розбився ртутний градусник: що робити?», «Засоби масової інформації» «Основні правила при користуванні предметами побутової хімії» |
Вихователі усіх вікових груп |
17.09-17.10 |
|
3 |
Дидактичні ігри валеологічного змісту https://vseosvita.ua/library/didakticni-igri-valeologicnogo-zmistu-146094.html «Корисно- шкідливо», «Де живе мікроб», «Як потрібно доглядати за собою», «Навчимо ляльку правильно мити руки», «Нолик захворів», «Вогонь друг, вогонь ворог» «Сигнал світлофора», «На дорозі», «Знайди небезпечні предмети», «Наша вулиця» Світлофор», «Свої — чужі», «Стихійні лиха», «Вмію не вмію», «Вгадай хто покликав», «Правила гігієни», «Знайди небезпечні предмети», «Перехід» |
Вихователі усіх вікових груп |
Протягом місячника |
|
4 |
Сюжетно-рольові
ігри «Лікарня», «Сім*я», «В громадському транспорті». |
Вихователі усіх вікових груп |
Протягом місячника |
|
5 |
Інтегровані заняття: «Увага ! Сигнал водія » «Вогонь друг – вогонь ворог!» «Намалюй, щоб запамятати і не чіпати» (мухомор) «Про коронавірус знаю і про себе сам я дбаю» |
Вихователі усіх вікових груп |
Протягом місячника |
|
6 |
Розучування
вірша «Світлофор наш друг» ( будь який інший на розсуд
педагогів) |
Вихователі усіх вікових груп |
Протягом місячника |
|
7 |
Моделювання
ситуацій: - « Тебе кличуть на сусідню вулицю», - Зустріч з чужою собакою, - «Тебе пригощає незнайомець». |
Вихователі усіх вікових груп |
Протягом місячника |
|
8 |
Драматизація
казок: -« Вовк і семеро козенят», -«Коза Дереза», «Дурне Мишеня» |
Вихователі усіх вікових груп |
Протягом місячника |
|
9 |
ТЗН Перегляд
на YouTube каналі
«Поради Тітоньки Сови. Коли ти один вдома» Уроки безпеки від тітоньки Сови» |
Вихователі усіх вікових груп |
Протягом місячника |
|
10 |
Організувати зустріч з працівником цивільного захисту та пожежної охорони |
|
Протягом місячника |
|
11 |
Відпрацювати проведення евакуації вихованців |
Директор, вих.методист, сестра медична |
29.09.2020 |
|
12 |
День здоров’я: «Щоб не трапилось біди, будь завжди готовий ти» |
Інструктор з фіз.виховання |
||
13 |
Організувати виставку дитячих робіт з висвітленням знань з основ безпеки
життєдіяльності |
Відповідальні- асистенти вихователів, муз.керівник |
14.10.2020 |
|
14 |
Огляд конкурс куточків цивільного захисту в кожній
віковій групі |
Усі вікові групи |
07.10.2020р. |
|
Взаємодія з родинами вихованців |
||||
1 5 7 8 |
Добірка консультацій і порад для батьків щодо
поширення COVID 19 https://vseosvita.ua/library/mitta-igrasok-batkam-pri-covid-19-244259.html http://ussf.kiev.ua/activeproject/53/ Виготовлення буклетів і листівок для батьків щодо
правил роботи садочка в період адаптивного карантину. «Приклад дорослого- зразок для дитини» Бесіда: «Пластиковий посуд – зона ризику» «Безпечне користування ліфтом», «Якщо розбився термометр», |
Вихователі усіх вікових груп Практичний психолог |
Протягом місячника |
|
9 |
Організувати конкурс серед родин здобувачів
дошкільної освіти «Найкреативніша захисна маска» |
Гаврилюк, Ткач, Нестерук, Вітвіцька. |
17.09- 30.09 |
|
10 |
« Показ мод по карантинівськи » |
Муз.керівник |
02.10.2020 |
|
11 |
Виготовлення стенду з фоторепортажем місячника ЦЗ |
ЧернецькаЮ.В Шпак Ю.О. Мазур К.В. Гуменна Т.В |
Протягом місячника |
І молодша група "Фіалка" вих.Катерина Василівна Гаврилюк
Сюжетно-рольова гра "Лікарня"
Мета: розширювати знання дітей про коронавірусну інфекцію, учити дітей діяти при виявленні перших симптомів захворювання, правилам поведінки у лікарні. Розвивати
зосередженість, стислість висловлювань. Виховувати правила культури
поведінки, розуміння необхідності у лікуванні та наданні допомоги
хворому.
Вечір.
Гра-драматизація казки "Лікар Айболит".
Мета: учити дітей утримувати в чистоті своє тіло, захищати його від
забруднення, розуміти
значення вислову: "У здоровому тілі - здоровий дух". Виховувати
любов до здорового способу життя, пояснюючи дітям у доступній формі про важливість попередження захворювань, різних видів загартування, корегуючої
гімнастики, масажу.
Старша група " Джунглі" вих. Юлія Василівна Чернецька
Організація Об’єднаних Націй і, зокрема, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) оголосили 15 жовтня «Всесвітнім днем миття рук».
Як відзначають експерти ООН та ВООЗ, миття рук рятує тисячі життів щодня. Через немиті руки в організм людини потрапляють збудники холери, вірусної пневмонії, гепатиту, грипу та гострих респіраторних захворювань. Саме тому ООН і ЮНІСЕФ закликали виділити один день на рік, щоб звернути увагу на необхідність привчити дітей мити руки.
Не можна не помітити, що така проста гігієнічна процедура, як миття рук, здатна попередити не тільки зараження організму шкідливими вірусами та інфекціями, але і зробити життя людини більш комфортним, приємним і безпечним.
Питання гігієни не може бути проблемою однієї людини. Крім його бажання він може стати розповсюджувачем важких захворювань в колі сім’ї, близькі та рідні знаходяться поблизу «бруднулю» в небезпеці. Кишкові інфекції здатні вразити одразу все сімейство, а не одну людину. Питання гігієни рук стоїть особливо гостро в підприємствах громадського харчування, дитячих установах. До працівників даних закладів застосовуються підвищені вимоги, адже від того наскільки співробітники дотримуються правил миття рук багато в чому залежить здоров’я сотні дітей.
Під час епідемій безліч людей уникли захворювань саме тому, що вчасно і регулярно мили руки. Адже мікроби гинуть протягом 10 хвилин, якщо їх помістити на чисту шкіру рук. Щоб видалити зі шкіри рук хвороботворні бактерії, недостатньо просто сполоснути їх під проточною водою. Вода не повинна бути сильно гарячою – досить для початку відкрити теплу воду і рівномірно намочити руки. Мило можна брати будь-яке, а що стосується такого популярного антибактеріального мила, то воно нічим не краще звичайного – а ось його часте використання здатне виробити у бактерій імунітет до антибактеріальних речовин.Намилювати руки потрібно ретельно по обидва боки кисті, не забуваючи про пальці і проміжки між ними. Мити шкіру потрібно не менше 15-20 секунд, стежачи за рівномірним розподілом мила по всій поверхні оброблюваних зон.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=210638900427023&id=100044427422414
Коментарі
Дописати коментар